Νιώθετε τα πόδια σας βαριά και κουρασμένα;

29 Ιανουαρίου, 2012

Ειδήσεις Γυναίκα

Τα βότανα και τα εκχυλίσματα φυτών μπορούν να βοηθήσουν, και μάλιστα σε δύο επίπεδα: εσωτερικά (διουρητικά αφεψήματα) και εξωτερικά (κρέμες και αιθέρια έλαια για μετά το μπάνιο).

Τα αφεψήματα που ενδείκνυνται είναι εκείνα με βάση το γλυκάνισο, τον μάραθο, το κολίαντρο, όπως κι εκείνα από ταραξάκο, λεβάντα, μελισσόχορτο, θυμάρι και δεντρολίβανο.

Αιθέρια έλαια από ιπποκάστανο ή κισσό, καθώς και προϊόντα με βάση τη θαλάσσια δρυ, είναι τα φυτικά εκχυλίσματα για εξωτερική χρήση. Ιδανική θα ήταν η παράλληλη χρήση τους με υδρομασάζ, για όσες έχετε αυτή τη δυνατότητα.

Προσοχή!
Ταυτόχρονα μην ξεχνάτε ότι η φυσική άσκηση (και κυρίως το περπάτημα) κάνουν πάντα καλό, επειδή ενεργοποιούν την κυκλοφορία του αίματος, ιδιαίτερα στις γάμπες.

ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΡΣΟΥΣ

Ένα άλλο πρόβλημα υγείας και αισθητικής των ποδιών είναι οι κιρσοί. Από τη στιγμή που θα εμφανιστούν, το πρόβλημα αφορά τον γιατρό. Σε περίπτωση όμως που έχετε κάποια προδιάθεση, υπάρχει τρόπος να προλάβετε την εκδήλωσή τους με το σωστό ντύσιμο, τα κατάλληλα παπούτσια και την ειδική γυμναστική.

Το κατάλληλο ντύσιμο
Ξεχάστε τα πολύ στενά τζην, τα παπούτσια με τα ψηλά τακούνια ή την πολύ λεπτή μύτη, και υιοθετήστε τα άνετα ρούχα και τα παπούτσια με χαμηλό τακούνι.

Ήπια γυμναστική
Χρήσιμη επίσης είναι και η γυμναστική χωρίς υπερβολές. Το ποδήλατο, το τζόκινγκ και η κολύμβηση είναι τα τρία σπορ που θα σας βοηθήσουν περισσότερο στην πρόληψη των κιρσών.

Άφθονο νερό
Θα σας βοηθήσει πολύ αν πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα με άδειο στομάχι, ώστε να προλάβετε την κατακράτηση υγρών.

ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΣΚΗΣΗ

Κάθε φορά που μένετε για πάνω από μία ώρα όρθιες ή καθισμένες στην ίδια θέση επαναλάβετε για 10 φορές της εξής άσκηση: Ξυπόλητες, σηκωθείτε στις μύτες των ποδιών και μετά πατήστε με ολόκληρο το πέλμα.

Πηγή Lay-out.gr


Εμφανίσεις: Loading....
*****1vote



Σχετικά άρθραΣχετικά άρθρα

Σχόλια




Το σχόλιό σας







Διαβάστε επίσης: