Διαβήτης τύπου 2: ο καφές και το τσάι βοηθούν στην πρόληψη
Ειδήσεις Υγεία :
Ο καφές και το τσάι βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με τα αποτελέσματα 18 διαφορετικών μελετών στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 500.000 εθελοντές.
Πιο συγκεκριμένα, οι έρευνες έδειξαν ότι 3 με 4 κούπες καφέ ημερησίως μειώνουν τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2 κατά το 1/5 ή και ακόμα περισσότερο.
Ενδεικτικά αναφέρεται, ότι όταν οι ερευνητές συνδύασαν τα αποτελέσματα των 18 ερευνών διαπίστωσαν ότι κάθε παραπάνω κούπα καφέ την ημέρα μείωνε τις πιθανότητες για διαβήτη κατά 7%.
Επιπλέον, όπως αποδείχτηκε ο ντεκαφεϊνέ καφές έχει ακόμα πιο ευεργετική δράση αφού μειώνει τον κίνδυνο για τη συγκεκριμένη νόσο κατά 1/3.
«Η αναγνώριση των ενεργών συστατικών του καφέ και του τσαγιού ανοίγει νέους δρόμους για την πρόληψη του διαβήτη», τονίζουν στην έκθεσή τους οι ερευνητές.
Ο διαβήτης τύπου 2 ξεκινά συνήθως μετά την ηλικία των και αναπτύσσεται όταν το σώμα δεν παράγει την ινσουλίνη που χρειάζεται για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.
Σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του διαβήτη παίζει η υγιεινή διατροφή και η έντονη φυσική δραστηριότητα. Πέραν αυτού, στις περισσότερες περιπτώσεις χρειάζεται φαρμακευτική αγωγή.
Αν τα αποτελέσματα της έρευνας επαληθευθούν, οι γιατροί ενδεχομένως να αρχίσουν να συστήνουν στους ασθενείς να πίνουν περισσότερο καφέ και τσάι, να γυμνάζονται και να προσέχουν το σωματικό τους βάρος.

Προσφορές
Travel
Ζώδια
Παιχνίδια
Videos

Σχετικά άρθρα
Travel
Παιχνίδια



