Το γάλα αυξάνει το προσδόκιμο όριο ζωής

2 Αυγούστου, 2009

Ειδήσεις: Υγεία.

news-dairy-children-extends-lifeΤα παιδιά που τρώνε σε αφθονία γαλακτοκομικά προιόντα, όπως τυρί και γάλα, αναμένεται να ζήσουν περισσότερα χρόνια, αποκαλύπτει έρευνα βρετανών επιστημόνων.

Μια μελέτη που έγινε σε 4,374 παιδιά στη Βρετανία τη δεκαετία του ΄30 στο Μπρίστολ και στο Κουίνσλαντ, έδειξε ότι έφτασαν μέχρι 65 χρόνων.

Διαπιστώθηκε ότι όσα παιδιά πίνουν καθημερινά γάλα, έχουν λιγότερες πιθανότητες μελλοντικά να πεθάνουν από εγκεφαλικό, καρκίνο και καρδιά.

Οι επιστήμονες εξέτασαν τις διατροφικές συνήθειες των εν λόγω οικογενειών και  βρήκαν αυξημένες ποσότητες σε ασβέστιο κυρίως προερχόμενες από το γάλα, μειώνοντας τη θνησιμότητα κατά ένα τέταρτο.

Μια υψηλή δόση ασβεστίου καθημερινά τουλάχιστον 400mg, μειώνει την πιθανότητα να πεθάνει κάποιος από εγκεφαλικό, κατά 60%.

Κάποιοι επιστήμονες δήλωσαν, ότι είναι ενδιαφέρουσα η μελέτη που έγινε και θα πρέπει να γίνει μια πιο αναλυτική αξιολόγηση των στοιχείων για τα οφέλη του γάλακτος, αφού μέχρι στιγμής δεν έχουν προκύψει από την έρευνα, στοιχεία ότι αυξάνεται ο κίνδυνος της εμφάνισης ή της επιδείνωσης κάποιας χρόνιας ασθένειας.

Τα γεύματα που περιέχουν γαλακτοκομικά προιόντα όπως 200ml γάλα, ένα γιαούρτι και ένα μικρό κομμάτι τυρί, παρέχουν καθημερινά, όλη τη ποσότητα του ασβεστίου που χρειάζεται ο οργανισμός του ανθρώπου.

Οι βρετανοί επιστήμονες συμβουλεύουν τους γονείς να παρέχουν στα παιδιά τους μια πλούσια διατροφή σε λαχανικά, φρούτα, όχι κορεσμένα λίπη και αλάτι, για τη προστασία της καρδιάς τους.

Είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνονται στα γεύματα των παιδιών από πολύ νωρίς τα γαλακτοκομικά προιόντα, ως τμήμα μιας ισορροπημένης διατροφής.

Για το i-live.gr Λ. Σπυρέλη


Εμφανίσεις: Loading....
* * * * * 1 Ψήφισε το Άρθρο



Σχετικά άρθραΣχετικά άρθρα

Travel - ΤαξίδιαTravel

Games - ΠαιχνίδιαΠαιχνίδια

Σχόλια




Το σχόλιό σας







Διαβάστε επίσης: