Αλκοόλ για γερά κόκαλα;

17 Αυγούστου, 2009

Ειδήσεις Υγεία:

cancer-alcohol

 

Οι γυναίκες που πίνουν ένα με δυο ποτηράκια μπίρα καθημερινά δυναμώνουν τα οστά τους, σύμφωνα με νέα μελέτη Ισπανών επιστημόνων.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περίπου 1.700 γυναίκες, έδειξε ότι όσες κατανάλωναν καθημερινά μπίρα είχαν πιο γερά οστά σε σχέση με εκείνες που δεν κατανάλωναν καθόλου αλκοόλ.

Οι γυναίκες που έλαβαν μέρος στο πείραμα ήταν ηλικίας μέχρι 48. Για τις ενάγκες της έρευνας οι επιστήμονες μελέτησαν διάφορους παράγοντες όπως το σωματικό βάρος, η ηλικία και οι διατροφικές συνήθειες της κάθε γυναίκας.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έπιναν ένα με δυο ποτηράκια αλκοόλ την ημέρα είχαν μεγαλύτερη οστική πυκνότητα σε σχέση με εκείνες που δεν έπιναν οινοπνευματώδη.

Οι ερευνητές ξεκαθάρισαν ότι η κατανάλωση αλκοόλ γενικότερα δεν συμβάλλει στη σκελετική υγεία, όμως η μπίρα περιέχει ορισμένες ορμόνες που ενδεχομένως δυναμώνουν τα οστά.

Παράλληλα προειδοποίησαν ότι η κατανάλωση περισσοτέρων από δυο ποτήρια αλκοόλ ημερησίως όχι μόνο δεν θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα αλλά σίγουρα θα προκαλέσει διάφορα προβλήματα στα κόκαλα.

Στην έκθεσή τους οι επιστήμονες τονίζουν ότι δεν συνιστούν την ημερήσια κατανάλωση μπίρας με στόχο την σκελετική υγεία, διευκρινίζοντας ετοιμάζονται να διεξάγουν νέες μελέτες ως προς τα ευεργετικά αποτελέσματα των συστατικών του συγκεκριμένου ποτού.


Εμφανίσεις: Loading....
          0 Ψήφισε το Άρθρο



Σχετικά άρθραΣχετικά άρθρα

Travel - ΤαξίδιαTravel

Games - ΠαιχνίδιαΠαιχνίδια

Σχόλια




Το σχόλιό σας







Διαβάστε επίσης: