Φρούτα και λαχανικά είναι υγιεινά αλλά δεν προστατεύουν από τον καρκίνο

3 Δεκεμβρίου, 2010

Ειδήσεις Υγεία:

Η εκδήλωση καρκίνου αποδίδεται σε γενετικούς παράγοντες, επηρεάζεται ωστόσο από τον τρόπο ζωής και τη διατροφή του ατόμου.

Μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης έρχεται να αμφισβητήσει την παραίνεση της Αμερικανικής Αντικαρκινικής Εταιρείας για αυξημένη κατανάλωση λαχανικών και φρούτων ως «ασπίδα» κατά της νόσου.

Η έρευνα που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό British Journal of Cancer υποστηρίζει πως οι μόνοι διαιτολογικοί παράγοντες που συνδέονται με τον καρκίνο είναι η παχυσαρκία και το αλκοόλ, όπως και το κάπνισμα παρότι δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.

Οι ερευνητές επιμένουν πως η καλύτερη πρόληψη κατά του καρκίνου είναι το ισορροπημένο βάρος, η διακοπή του καπνίσματος και ο περιορισμός στην κατανάλωση αλκοόλ.

Τα φρούτα και τα λαχανικά, αποφαίνεται η έρευνα, αποτελούν σημαντικές πηγές θρεπτικών συστατικών, αλλά όχι ασπίδα κατά του καρκίνου.

Πηγή econews


Εμφανίσεις: Loading....
          0 Ψήφισε το Άρθρο



Σχετικά άρθραΣχετικά άρθρα

Travel - ΤαξίδιαTravel

Games - ΠαιχνίδιαΠαιχνίδια

Σχόλια




Το σχόλιό σας







Διαβάστε επίσης: